Montag, 17. Dezember 2012

Wer jetzt noch nicht in der Weihnachtstimmung ist... / Kto jeszcze nie jest nastrojony na swieta...


Die schwarzen Nikolaussocken! / Czarne skarpety mikolajowe!


Falls ihr noch weit entfernt von Weihnachten seid (NUR noch 7 Tage!!!! Aaaa...), solltet ihr euch unbedingt die schönen Weihnachtsinspirationen anschauen.
Vielleicht mit dieser Musik? Dann wirkt es garantiert! :)
________________________

Jesli jestescie jeszcze mentalnie sporo oddalone od swiat (jeszcze TYLKO 7 dni!!!!! Aaaaa...), powinniscie koniecznie obejrzec te cudne inspiracje swiateczne.
Moze z ta muzyka? Powiem tylko: dziala! :) 


So ein schönes Geschwister Pärchen! Einfach nur sweet, wie aus einem Weihnachtmärchen...
______________________

Sliczna para rodzenstwa! Po prostu sweet, jak z jakiejs bajki swiatecznej... 



Wer bis jetzt noch nicht in die Weihnachtstimmung gekommen ist, ist selber schuld!
___________________

A kto jeszcze sie nie nastroil na te swieta, jest sam sobie winny! 


Grüße! / Sciskam!
Dagi

P.S Die weißen Äpfelchen sind wieder da! / Biale jabluszka znow sa dostepne!


22 Kommentare:

  1. Ja jestem bardzo blisko Świąt :) Ale z przyjemnością obejrzałam.... cudne :)
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Dagi,
    das sieht alles wunderschön aus! So richtig weihnachtlich!
    Wir hatten gestern den Geburtstag meiner Tochter, aber ab heute ist wieder Weihnachten angesagt!
    Liebe Grüße, Britta

    AntwortenLöschen
  3. U mnie już M gotowe, prezenty kupione, pierniki leżakują, można wyjeżdżać do rodzinki :) Pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Dagi,

    die Bilder lassen so richtig schön Weihnachtsstimmung aufkommen. Die Eule mag ich am meisten. Wunderschön!
    GGGGGLG Jana

    AntwortenLöschen
  5. Jestem jak najbardziej ;P a teraz to juś nie tylko nastrojona, ale totalnie zakręcona na święta!! :))))
    Ściskam***
    Piękne fotki***

    AntwortenLöschen
  6. Dagi swieta tuz tuz ;)
    pozdrawiam
    AG

    AntwortenLöschen
  7. o tak! pewnie, że jestem nastrojona bardzo świątecznie:))))))
    z takimi zdjęciami nie może być inaczej kochana:))))))
    zajrzyj do mnie na bloga i pomóż proszę w sprawie witrynki - byłabym wdzięczna bardzo bardzo! :))) buziaki:***

    AntwortenLöschen
  8. Ja się nastroiłam już dawno :) Wszystko właściwie mam przygotowane, pomrożone, zostały 2 ciasta do upieczenia, bo już nie mam miejsca w zamrażarce hihihi ;) Urzekla mnie ta srebrna misa, w ktorej lezy czerwone serucho! Buziaki!

    AntwortenLöschen
  9. jak się w dzieciństwie mawiało - Cuda na kiju :-)))). Piękności! A to rodzeństwo przesłodkie jak z bajki o Królowej śniegu :-)

    AntwortenLöschen
  10. Oj tak,same cuda i cudeńka :))))Trudno nie być nastrojonym jak od listopada na wszystkich blogach istne świąteczne szaleństwo hehe Ja jestem baaaaardzo nastrojona...gorzej z prezentami...mam tylko jeden ahahahaha
    Buźka Daguś :*

    AntwortenLöschen
  11. Daguś piękne zdjęcia i bardzo inspirujące,
    U nas nastrój świąteczny w pełni choć tak jak u Ciebie "miniony" rok był dla nas bardzo bolesny i ciężki. Każdy żałobę przeżywa na swój sposób ale właśnie takie wydarzenia pokazują nam jak kruche jest życie i trzeba cieszyć się nim..
    Miej w sercu ciepłe wspomnienia i postaraj cieszyć się świętami!!
    Pozdrawiam
    W.

    AntwortenLöschen
  12. ahh te inspiracje! :)cudne.rodzeństwo rzeczywiście jak z bajkiii
    a ja u mnie n ablogu o kuchni. ale kuchnia przecież to nieodłączny element świąt :)

    AntwortenLöschen
  13. Śliczne inspiracje!
    Wszystkiego dobrego dla Was! :)
    :*

    AntwortenLöschen
  14. Mnie nie trzeba świątecznie nastrajac :D Ale miło poptarzec na takie piękne inspiracje!

    AntwortenLöschen
  15. o tak niewątpliwie inspiracje wspaniałe, nic na to nie poradzę że i one na mnie nie działają;( a to tylko 7 dni!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    AntwortenLöschen
  16. Z tą muzyką jest perfekcyjnie ! :D No i te zdjęcia ... :)
    Ale najlepsze jest rodzeństwo, jacy oni są piękni !! jak z obrazka !

    AntwortenLöschen
  17. Piękna choinka i nastrój już taki świąteczny, a rodzeństwo rzeczywiście sweet! :))
    Ewa

    AntwortenLöschen
  18. ich bin trotzdem noch nicht in weihnachtsstimmung. :((
    das liegt wohlmögelich an dem nervigen vorbereitungstress für den familienbesuch: die letzten sachen vorbereiten und einpacken, wäsche waschen bügeln und packen, zwischendurch noch arbeiten... fruchtbar. :(
    ich glaub das wird nichts mehr mit der stimmung. ;))
    lg tine
    ps: die kristall-kugellampe ist wunderschön! :)

    AntwortenLöschen
  19. Uwielbiam takie klimaty i składy ładnych rzeczy :) Tyle uroczych drobiazgów, oj dostałyby się w moje łapki ;) Rodzeństwo jak z bajek o Świętym Mikołaju :)

    AntwortenLöschen
  20. ja zrobiłam pierszy krok... światełka na schodach, okna umyte, kartony z bombkami zniesione.... takze mimo kilku remontowych spraw juz zaczynam być blizej :D

    AntwortenLöschen
  21. Te drobiazgi są przeurocze. Tworzą niesamowity klimat.:D

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für deinen Kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Impressum

Impressum

My HOUSE of IDEAS Blog

Robert Wieczorek

Hasengasse 30

63477 Maintal

Deutschland

E-Mail: houseofmara@googlemail.com


Umsatzsteuer-Identifikationsnummer gemäß § 27a Umsatzsteuergesetz: DE815404775


HINWEIS

Trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich absolut keine Haftung für die Inhalte externer Links, die in meinem Blog zugängig sind. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich.Ich erkläre hiermit ausdrücklich, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten, die in diesem Blog gesetzt oder aufgeführt werden und mache mir diese Inhalte nicht zu eigen.Diese Erklärung gilt für alle in diesem Blog angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die hier eingefügten Links führen.Für die Inhalte der verlinkten Seiten ist stets der jeweilige Anbieter oder Betreiber der Seiten verantwortlich.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...